HTML

2009.08.05. 15:01 ColdF

Egy kis bemutatkozás...

Helósziasztok. [kézfogás]

Nehéz elkezdeni egy blogot, dehát mivel minden kezdet nehéz, megküzdök vele, legalábbis megpróbálok... Hogy miért is hoztam létre? Jó kérdés. Talán mert unatkozok, fáradt vagyok, vagy hogy promózzam a mi kis crewnkat? Nem tudom. A lényeg hogy ez itt lesz, és minden fontosabb kis eseményünket lepötyögöm, ha törik, ha szakad. Egy kis bemutatkozás a részemről, B. László vagyok, alias ismertebb nevemen Lala. A motorokat 4 éve hajtom, és még mindig nem fáradtam bele, sőt! A pályafutásom, nem éppen szerényen, egy Yamaha TZR 50 -el kezdtem, jó is volt azt tőrni-zúzni... Természetesen a 100as sebesség már az elején sem volt elég, egyből 80 -as henger, meg minden barom tuning ami a csövön kifért. De ez a korszak 2008.05.28 -án lezárult, a kis Tüzér romániába költözött, és hazahoztam a 125 -ös CBR -em pestről, természetesen még jogsi nélkül, mint az előző vasat. :) Igen-igen szokatlan volt a vékonyka motor a nagyobb idomú után, és teljesítményben sem volt sokkal harapósabb, sajnos. De idővel megszerettem és még most is tart a szerelem. :)

 Hogy mit is takar a Big Face Crew? Igazából egy pár emberkét, akik különváltak egy másik, nagyobb társaságból különböző okok miatt. Hogy mik ezek az okok? Néhány ember szánalmassága, kétszínűsége, faszfejsége, és egyéb aprósága az ok. Nem is akarok erről többet írni, ha lesz valami fejlemény, úgyis leütögetem ezeket a bizonyos billentyűket ebbe a bizonyos blogba bele abba. A létszámunk jelenleg 7 fő, becenevükön Andris, Rohács, Lali, Barbi, Toma, Hovány, és Lala, azaz jómagam, a sorrend teljesen lényegtelen, köztünk nincsen vezér, és nincs lenézett akár köbcenti, akár stílus, vagy akármi miatt. Jelentkezni a csapatba nem kell, hisz nincs értelme, ez egy baráti társaság, nem szeretet szolgálat. Nincs kedvem most többet írni, 2 napja nem alszom, ma hajnal 5kor indultunk el túrázni 50 -el, szakadó esőben, egy élmény volt, dehát mi ilyenek vagyunk. Na most lépek csicsikálok egyet, majd valamikor folyt. köv.

csőcsá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bigfacecrew.blog.hu/api/trackback/id/tr131290608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása