HTML

2009.08.10. 01:43 ColdF

Próbáljuk meg...

Ma megpróbáltam pozitívan hozzáállni az éjszakai bandázáshoz, és kellemeset csalódtam... A társaság nagyobb része változott, komolyodott, vagy nem is tudom, nem lehet megfogalmazni, a lényeg hogy máshogy állnak a dolgokhoz. Hogy mi történt ma este? Szokásosan találkoztunk Tesconál, Gergő kapott egy új mocct, 125 Runner, gyorsan le is kellett tesztelni egy gyorsulással. Amint beálltunk, szembe jött velünk a gyilkos polgárőr gépjármű, nagyban integet, azt hittem indítani akar, vagy felismert, de aztán kiderült hogy azért integet hogy nem itt kéne gyorsulni... Meg is ijedtünk nagyon, elindultunk visszafelé, majd amint elfordult a kamurendőr, vissza is álltunk a starthoz. Kicsit fostam hogy otthagy a Gilera, de aztán csak nem hagyott cserben a Drágám. Természetesen a polgárőröknek be kellett szólni a nagyon gonosz nézésű rendőrbácsiknak (akarom mondani rendőrbácsinak és néninek) akik aztán jól megmondták, hogy el kéne a Tescotól takarodni, ígyhát egy páran elnéztünk egy másik Tescohoz, a többiek meg kb 50 méterrel odébb megálltak. Dejófejek vagyunk. Régi Tesconál nem volt semmi érdekesség, találkoztunk Szaszival, Szaszi valakijével akit nem ismertem, de táncolni azt tud, meg Czinder is kinézett, természetesen kerekezett nekünk egyet, és mi ennek nagyon örültünk, hiszen nem minden nap lát ilyet az ember, főleg a mi köreinkben. Mivel én annyira örültem Czindi kerekezésének hogy nagyon, örömömben vissza is mentem az új Tescohoz, ahol többiek voltak, ennek jobban örültem mint az egykeréknek, ezért el is mentem gyorsan tankolni, hogy utánna folytassuk utunkat a nagyon félelmetes, de egyszerűen tökéletes laktanya felé. Hogy mi volt ott? Hát azt ne akarjátok tudni, lényeg az hogy én leléptem hazafelé, mert holnap mehetek korán reggel (11 óra) vezetni, mert forgalom vizsgám lesz hamarosan, és nagyon-nagyon kell készülnöm rá mert mi lesz ha elrontok valamit, bele sem merek gondolni. Na ennyi lenne, ki írkáltam magam, jó alvást minden egyes olvasónak, annak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bigfacecrew.blog.hu/api/trackback/id/tr571299474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása