HTML

2009.08.06. 13:58 ColdF

Denevér voltam...

Hmm... Hogy mi volt a mai nap kiemelhető része? Na igen, a nagy semmi. Nagynehezen felkeltem, hajnali egykor, látom 8 nem fogadott hívás... A BFC nem bírja ki nélkülem, gondoltam én, és hogy pótoljam a hiányom, 4 körül át is mentem Tomához, ahol Kelcsi is hatalmas örömésbódottával fogadott természetesen, a többiek seholsem, mindenki tentizett már otthon nagy szomorúságomra, ígyhát szerényen elküldtem Tomát hogy csináljon kaját, mert éhen döglök... Meg is kaptam a sajtal töltött cuccomat egy rakás krumplival, betoltam az arcba, majd elkezdtünk játszani a gépen, hogy fokozzuk a hangulatot. Hát sikerült is, betoltam nekünk a hotel626 -ot, (www.hotel626.com) ütős kis horror gamma, együtt sírtunk, örültünk, rettegtünk, tattarattara. Eddig izgi mi? Szerintem se, dehát felszólítást kaptam Tomától hogy írjak, hát akkor miért ne. :) Most egy olyan hírt kaptam, ami miatt nem tudok sajnos többet írni, majd folytatom az írást, ha megnyugodtam, sajnálom. Nyugodj békében Tari! :'(

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bigfacecrew.blog.hu/api/trackback/id/tr971292638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása