HTML

2010.02.25. 00:59 ColdF

Érdemes elolvasni.

ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mi volt kelcsivel ez a vita? :-O
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem szeretné h motoros bandát csinájjunk
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ki?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*kelcsi
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mer?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mert hogy képzelem én
*h kizárom apufiékat a dologból
*mikor ott van a süti meg a zozy és ők neki akkora barátaik
*h ő nemfogja őket otthagyni
*meg mi az h választnai kell két társaság között
*mondom az h nem lesz két társaság... egy lesz... a motorosok...vagy jössz vagy nem
*ien eccerű
*és akkor h ő nemfog dönteni
*meg ienek
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én úgytudom nektek motorotok se lesz
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*honnan tudnád már :K
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*gergő
*meg amúgyse hiszem úgy őszintén
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mit?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hogy lesz a motorvásárlásotokból valami
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*yóvan he te is mit hiszel
*végre ráülhettem picit nrg-re aszittem elélvezek
*a cordobára meg van vevő elvileg
*és fater beleegyezett h veygünk másik kocsit és motort
*lehet csak júniusba
*de meglesz talán
*de nembaj...
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*talán
*aztán minek neked másik autó?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mer ezt eltudom adni 6 kilóér
*meg mer talán vmivel vinni kell az asszonyt
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mer ezzel nem lehet
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mer nemmindnekinek van rendszámos motorja
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*lehetne.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*lófaszt lehetne
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hát kurvára lehetne
*ha már új autó megint
*meg vmi fika motor
*úgyhiszem ennyi idősen nem lehet az a luxus hogy motor is meg autó is, saját
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*yóhe nemmindenki akarja letenni a fostos kis jogsikat tudod olyan is van aki szarik rá
*kitudom várni
*addig meg jó egy 150-es mocika
*meg egy olyan autó ami autó is marad
*és nemhullik szét
*úgyh ha 600 ezerér ezt elbíorm adni évszázad legjobb üzlete
*oszt lösz minden mindenki boldog lesz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem értem miért kell így írni bazd msnen hogy lösz, témától független
*de nekem ne sírjon a szád hogy nem tudsz 125ös rendszámos motort venni
*mert te is tudod hogy tudnál kocsi helyett.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de kiafaszom akar?:D
*és ki sírt? :D
*dik
*azt mondtam nem mindenkinek van...
*de nekem nem is kell :D
*nekem személyszállításra spec autó kell
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*"mer nemmindnekinek van rendszámos motorja"
*akkor ne flegmázzál.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*pontosan
*és nem is midnenki akar
*temeg ne csak nézz láss iss
*értelmezd amit írok
*majd ha at írom jajj miért nincs rendszámos motroom :(
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mit értelmezzek bazdmeg, én nem vagyok egy suta szint.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*akor írjad h sírok
*mégse fogod föl h mivan :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*arról én nem tehetek hogy te mások véleményét nem hallod
*csak a tiéd a szent
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem
*neked csak egy berögzött véleményed van
*bevagy kattanva ha valaki túllát a motorokon :D
*és nem az a fő szent célja és nem imádkotzik mindennap a motrokhoz
*és megmer nézni egy autót
*hát neköm van autóra is igényem
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*fikáztam én a szaros autódat? sztem nem
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ien eccerű
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*neköm :D
*jólvan :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*te nemhallottál még a régi kecsköméti nyelvjárásról?
*meg most mit a faszom bajod van ezzel is?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nincs bajom
*csak játszuk a nagymagyart
*és közbe cigányosodunk.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és eezt pont nekem mondod?:D
*mikor kibaszottul utálom az összes nagymagyart
*inkább 2 cigány mint eg ynagymagyar
*egyik gusztustalanabb faj mint a másik :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mert te mi vagy? angol?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*am ebbe is csak te látsz ien logikát xD másnak csak értelmetlen ö betű... temeg egyből nagymagyarozol :D
*nem sajnos egy elbaszott magyar szarházi vagyok
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ebbe a társaságba lehet csak egy ö betű
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*sztem kurvára nincs jelentősége
*neked meg kötöszködési alap :D
*hálisten :D
*h emelett se tudsz elmenni szó nélkül
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mi nélkül tudtam én elmenni valaha szónélkül
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nah ésakkor nekem mondja kelcsi h énenmtudok engedni egy kicsit :D
*hát énnemfogok a cp-be állni puffala puffancsal és józsa tetű görénnyel
*akkor sem h a süti aranyat szarik oda
*megmondom ősinhtén
*ha ők ezt választották akkor mit erőlködjek?
*ha ők nem tartnaak ránk igényt mi minek rájuk?
*érted a logikámat lala?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem éppen témába vágó
*amit írsz
*de értem én
*engem se hívtak sehova, nem is érdekelnek
*nem fogok menni nyalni
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de nem így van?
*és én azon akadtam ki kelcsire
*hogy azt mondta vagy mindenki vagy sneki
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hát bazdmeg őt hívták
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*hát most ha ők nem hívnak engem én minek őket nem így van?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*most én nem fogok azért velük lenni
*mert kelcsi velük akar
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jó de akkor ő mennyen welük :D
*ugye?
*na de te akkor megétesz engem
*de ő azt mondta h legyünk együtt mindeki
*egy pufi az mióta midnekii?
*tudod h hogy volt a jó? szilveszterkot... az kb tükrözte h kik azok akik összetartoznak/tartanak
*szerintem
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*szerintem a szilveszter egy rakás szar volt
*és nem tartom összetartozásnak
*gergő és tibi pióca életét
*hogy csak azért ülnek a cordobába hogy legyenek valahol
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és neked ez miért is piócaság? xD fizetik tisztességgel
*és lehet h te azért ülsz h legyél vhol... mi estleg azért h együtt legyünk
*de szilveszterkor igenis jó emberek voltak ott
*megláccik kelcsi persze h nemvolt ott
*és sztem nyáron is ez marad
*úgyh jólenne ha te sem nyűlődnél és görcsölnél mindenen
*hanem monnyuk megtudnál barátkozni wele h csinéljuk ezt az egészet vagy nem
*sokmindent nemkell csinálni de h mindenkinek meglesz a lehetősége akkor menni
*ennyi
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem fogok megbarátkozni
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*hát akkor te is görcsöljél
*tökéletesen elleszel teis a kelcsivel
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én görcsöljek?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nehogymár neked s elegyen jó semmi faszom
*azé me neked 600.asod lesz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem lesz
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*akkor meg azé me nem lesz
*akko meg pláne nem értem mire vered
*tavaly előtt meftudtál llenni de még tavaly is
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jah
*beletörődtem a szarba kb.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*big face volt egy nagyon jó próbálkozás sajnálom h vége de ha lehetne vmi hasonló banda én csinálnám
*jah de lófaszt se cisnálsz
*csak vau vau...
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*te csinálnád? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*semmi más
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mit tettél le eddig?
*lófaszt se tudsz az egészről
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*én bazdmeg?:D
*kinyitottam a kibaszott pofámat
*ha nemvennéd észre
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*azt hiszem
*h próbálom összehozni
*de mindenki széthúz
*senkinek nemjó semmi se
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és eléred vele azt hogy 3an gergő tibi te lesztek a vadak
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*hát és? akkor legalább mi nem nyűglődünk bazdmeg
*h esse jó meg asse jó
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hát örüljetek neki
*hogy nincs semmi bajotok az életben
*főleg neked mittudomén már hány évesen
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*úristen he kibeszélt itt erről xD
*faszom
*összevissza kavarsz minden hülyeséget
*bazsmeg anyárról ban szó és a motorról
*ennyi nem többről nem az életről
*arról h kezden akarunk vmit
*nemcsak nyűglődni mint egyesek h ez is szar az is szar
*de csináni vmit luxus
*csak fikázni mindent
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*még mindig azt kérdezem
*te mit csinálsz
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*bazdmeg he nemveszed észre h próbálom összerakni?
*de mindenki szarozik vmit
*az egyiknek nem jó h a sütiék nemjönnek és baj h én szarok rájuk
*neked  faszomse tudja mi bajod van de te nemjössz motorozni
*holott nagy motoros vagy de mégse jössz yóvan akkor
*ésakkor így rakjunk össze vmit?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*az hogy ti robogóztok a városba a hokikkal, hát csináljátok azt
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*így konkrétan?
*mien hokikkal faszom?
*te már csak faszoskodsz
*nem akarod megérteni bazdmeg
*h 150-eseket szeretnénk
*meg hasonlókat
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én is sokmindent szeretnék
*repülőt is
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nagyobb mint a te cbr-ed bazdmeg
*de azé hoki...
*yó de most mit a fazomat geciskedsz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*de te csak szeretnél :D
*nem geciskedés
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ereszd má lejebb az arcodat
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*csak ne okoskodsz itt bazdmeg
*hogy nem motorozok
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mer neked menp cbr-ed van faszomba is
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*amikor te azt se tudtan mivan
*akkor én már rég motoroztam a nagy arcokkal
*akikkel még csináltunk is valamit
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jó akkor kibaszott kemény vagy
*és menő
*és halleluja isten
*és kurvára ne motorozzál a kis arcokkal
*holvannak ma azok a nagy arcok
*gondolkozzál xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*tapasztaltabb vagyok ilyen téren
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*leneszálljál a földre
*a rohácsnak nincs ekkora arca bazdmeg r6-al
*meg nem feszít ennyire a nagy arcokra
*meg iesmi
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én mire feszítettem
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*midnenre he
*h mi hokikkal városba megyünk
*meg autót akarunk
*meg ienek he
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*másnak is megmondta ha arcol vmivel hogy mit képzel hogy csak ilyen szarja van azt ugat
*én is ezt csinálom
*te magyarázol hogy én nem motorozok
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de miértnem szeretnél építeni egy közösséget?
*ottvan a haláli nagy tapasztalatod a nagy arcoktól
*azt átülteted ide
*azt nejé
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*majd a tapasztalataimat olyan emberekkel osztom akik érdemesek is rá
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nagy szervező munka nincs ezen
*tervezünk csináljuk ennyi
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*majd ha lesz egy normális motorom
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*yóisten he
*nem is tudom te minek élsz
*sztem neked az is fáj
*h élned kell
*nemh örülnél annak amid v an
*faszom én az nrg-t körbecsókoltam mikor kihozhattam pár körre
*nemhogy még 600-as motort
*a motorosok elvileg azt hirdetik h mindegy h kcisi vagy vagy nagy babettád van vagy simsonod...( megjegyezném neked még csak szar motorod sincs) akkor is motoros leszel
*és ennek te pont az ellentétét hirdeted
*neked am imá nem 600-as cbr az nem is motor
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*céljaim vannak
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jó bazdmeg
*egyelőre itt élsz
*ezen a bolygón
*és egy cbr-ed van
*és abból kéne építkezni amid van
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*azzal nem teszek semmit a nagyobbért hogy verem a faszt tesconál, ha csak veletek, ha 200 emberrel
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem abból amid nincs
*yó he te már megint nem érted
*vagy csak nem akarod
*ezerszer elmondtuk
*h ezellen szeretnénk tenni
*de te zsokás szerint megint benyögtél vmi kurva okosat
*aminek ezerszer elhangzott az ellentéte
*és a lényeg h csinálni kell
*nem mondani h ez nem jó
*és ha nem jó akkor mi van?
*mit csinálsz?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*te most miről beszélsz
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*kijössz azé te is faszt verni de azé loltod
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*tudod hogy amire te aztmondod hogy kurva okosat mondtam
*az így igaz.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de bazdmeg te nem értesz magyar?
*hogy nem ezt akarjuk xD
*dik mit szívtál ember :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és akkor mit akarsz ha már annyira felszólalsz?
*ne oltogassál bazdmeg
*akkor mondjad
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*majd ha ottleszünk
*szíívesen megosztom
*csak téged ismerve semmi sem lesz jó
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*na erre kiváncsi leszek
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de ha még osk ilyen buzival leszek körbevéve
*akiknek csak a pofája nagy h ez szar az sazr
*akkor leszarom
*veszek egy király verdát azt letollak az útról azt nesze :D
*menő leszel
*énmeg pláne hogy
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*de úgyse veszel bazdmeg :D
*szánalmas próbálkozásokat dobsz fel
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mer így télleg elege van az embernek...
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*amin csak röhögök magamba
*mi az hogy ilyen buzikkal :D
*nem tudom ki játsza a négert
*aztán hirtelen már a diszkóbuzit
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*én nem jáccottam nekem az volt az életem
*változok ennyi
*tetmeg csak röhögsz nem cisnálsz semmit
*ennyi vagy kb ennyit is érsz
*rohács megmondta
*bár most inkább nem is hozom ide
*megmarad ez köztünk
*igaza van belátom
*nem is biztos h társaságba való ember vagy
*én azt kívánom neked h motorozz magad jó sokat
*ájulásig
*sose legyen társad erre
*csak mennyél mint a hülyegyerek a világnak
*azt pás
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*:D
*olyan szánalmas vagy hogy az hihetetlen esküszöm
*mint próbálgatsz oltogatni a nevetséges szarjaiddal?
*mit mondott a rohács? meg mikor? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*kiváncsi vagy?
*nemmondott semmit és sosé ;)
*és én nem oltogatok ez az igasság
*szar társasági ember vagy
*szarba nem nézel senkit
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*így van
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és erre feszítesz
*de csak amíg van melinda
*ha nemlesz
*jólesz majd vki sírni akit először megtalálsz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*majd neked fogok nyalni nem? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*aztán amjd rájössz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mert te kinek sírsz?
*gergőnek?
*aztán ír valami szomorú rapet :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de lesz kinek mégis :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ilyen utolsókat én is találok minden sarkon.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*yóvan he neked is eccer jófejek a gergőék
*aztán meg utolsók
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jófejek? :D
*mikor voltak?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*hát pl szilveszterkot
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*?
*egy rakás szar volt
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*én emléxem még h miket mondtál
*mindegy
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nah miket
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nemmondok semmit he
*öszzevissza magyarázol
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jó most jön 6 sor osztás a semmiről...
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nagyonnagy csicska vagy mióta vanneked melindád jáccod a jaszkari gyereket
*mer van egy jó nőd
*azt neked nemkell barát
*tevagy am agányos zsidó császár
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*zsidó?
*:D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*azvagy he
*asziszed menő vagy most
*h neked nincs szükséged snekire és mindenkivel összeuigatsz
*ez mamár nem menő
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mikor feszítek én Melindára?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*attól h nem így mondod szted nemláccik?D
*ember nem csak szóban lehet feszíteni
*annyi h keménynek érzed magad meg magaboiztosnak
*mer úú mindig ott lesz stb
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és ezér nemvagy képes egy társaságba jönni
*mer minden szar és stb
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*http://mlap.hu/users/kmk/uploads/meghivo2.jpg
*http://www.sg.hu/galeria/1106933899/11069338991193995572.jpg
*http://kepfeltolto.hu/i/?t=img&id=137826
*csak hogy tudjad mi volt régen
*és ez már a végefelé volt
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ésakkor most mivan basszalak seggbe?:D
*vagy mi ilyen istenkirály vagy?:D
*pont ezér nemvagy te senki... mert csinéltad és nem akarod megint
*pedig hely van
*motor ha isnten is úgyakarja lesz
*társaság lenne
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ja majd rátok várok 4 évet hogy lemenjünk pl balatonra
*mert nektek isten is úgyakarja motorotok van
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem te lemész akkor egyedül
*majd a roháccsal lemész nem?
*egész télen fosol a fejére :D de majd nyáron je tövignyalsz
*ésakkor mehet minden előről
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mit fosok a fejére?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*hányszor kerested?:)
*hányszor hívtad hányszor írtál rá msn-en?
*számát se tudod igaz olyna sokszor .D
*:D
*motorozni engem behívtál őt nem?: D
*hát nem?:D
*ugyan már xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*te se jöttél a nagy bejöveteleddel
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*átbasztalak mintahogy te szoktál mindenkit háhá :)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*dehogy basztál
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*inkább visszasehívtalak mer elhúzódott a dolog
*keresztanyámmal
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*csak inkább a szarodba tetted be a segged
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de neked ehhez kb smemi közöd
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*na hát ennyit erről
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nemmentem sehova :D
*itthon voltam :D
*te ménemmész emosnak amúgy?:D
*neked minden fáj
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*leszarlak már kb nagyívbe, de így unaloműzőnek jó fél 1kor
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de am meg vered magad mekkora szervező vagy mer úúú régen... hát szarok a régre... most most van most kéne nagypofád legyen... van is csak a semmire
*minden fáj
*minden rossz
*szegény lala sajnáljuk nincs normális motorja :(
*de 100 ezres fényképezője van xD
*tiszta csóró szegény gyerek :(
*minnyár sírok
*gyűjtök neked  atemplomba is
*majd
*meg küldök körlevelet adóm 1%-val
*neked
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*myvipedről most takarítsd le az összes képem
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*azt az fáj neked h 500 ezer ft-os autókkal seftelek xD
*mer kivayg te h megmopndd xD
*a képeket se voltál képes elküldeni
*csak ami olyan jó
*...
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ki vagyok én?
*hát ezt kár lenne elkezdeni
*elég szánalmas
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*az xD
*pontosan xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jah
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ezt legalább jóllátod
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*most egy nyelvbotlást kihasználtál
*gecimenő vagy
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nézd a tökéletes embert megbotlott anyelve:-O
*ajj
*ez hogylehet
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*eddig még nyaltál, most meg itt próbálsz oltani
*közbe csak jelentéktelen emberek szemében vagy "nagy"
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*temeg senkiébe :D
*ez sokkal jobb xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én ne lennék?
*a szaros társaságodba nem is
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jah hanem a számítógépen xD
*a sok kocka közt
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*aham
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*tevagy a király :D
*boccs :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*sorolhatnám azért hogy kiket kérdezz meg mi a véleménye rólam
*hogy mekkora egy szar ember vagyok
*és mennyire nem teszek senkiért semmit
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*yó hát az dolog h kinek nyalsz kinek nem
*ha neked kell vmi
*azér teszel
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*aham
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ha nem akkor fikáod
*ezt hívják
*érdeknek
*plátty
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*te ezt komolyan oltásnak hiszed? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nemtudsz leakadni az oltásról?:)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*Toma nagy érdekbarátom pl
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*szarok az oltásra
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*te próbálkozol bazdmeg
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*megmondom elvagy tévedve
*sok embert hiszel még h olyan szinten tartanak h lala jó ember
*de sztem akikről ezt hiszed már oskan közüllöüük nam így vannak :D
*az meg h bvabn egy másik priváti baráti köröd
*egyén idolog
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mer neked publikus baráti köröd van? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem
*csak van olyan akit ismersz
*és van olyan akit abszolút nem
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*dehogy van neked olyan srác
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jah majd te pont tudod xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*max haverjaid vannak
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*loller xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*pont én tudom
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jah te pont tudod :D
*csak hiszed
*te azt hiszed mindent tudsz
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*így van.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*azt mégcsak most pelyhedzik a kukikád
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*háh :D
*mert neked aztán kurvanagy élettapasztalatod van
*azthiszed mert 2 évvel öregebb vagy, már te vagy az attyaisten
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mégis csak egy utolsó parasztképzőbe jársz
*nah
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*fingod sincs mi az :)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*parasztképző, milenne
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mondom h tudatlan avgy :)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem vagyok, az
*minden hülyét felvesznek
*csak legyen egy érettségie
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*a nemzetvédelembe asse kell xD
*mer nincs létszám kell az amber
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem? D:
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és még az ien nyegléket is bekapkodják :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nah ennek azért nézzél utánna :D
*olyannal ne okoskodjál amihez közöd nincs
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*akkor te se :D
*hehe
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nekem van közöm
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*látod engem osztazs h ne okoskodjak amihez közöm nincs
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*lassan felvételizek
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*te nem ezt csinátad?:D
*énemg felvételiztem xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és oda is járok
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*látod, felvettek
*mint minden hülyét
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*lehet tudom h mivanott é mi nincs :D
*jaja nagyon vágod
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*vágom.
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mint minden
*t
*bárcsak több ilyen jó ember élnea földön mint te
*hozzád járnának tanácsért
*midnenbe
*mind1 100 szónak is csak egyetlen vége van
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*és azt persze te mondod ki
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*eldöntötted h nyomorult különc leszel
*de nemkell majd jönni sírni h nem e emgyünk vmerre?
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mert agyoniskolázott vagy
*ja majd neked fogok sírni hogy gyerünk 40el tősbe :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem majd sírsz a rohinak h várjál már meg :'(
*meg mekkora geci vagy h elmentél melelttem :'(:'(
*ajj nemmegyek weled sehova :J
*brühü:'(
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*vele se megyek ha igaz amit mondtál
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*csodálkozol xD
*nemveszed észre mizajlik körülöted ennyi
*nincs ki beüljön a kocsidba... azt elhívod a kelcsit unaloműzőnek xD
*ezis így elég szegényes :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mer te mit csinálsz?
*én enm azért hívom
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nekem nincsene ien gondjaim
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*beszélgetek is vele
*nem csak szerencsétlenekedek 3asba
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*ált vissza kell utasítsak...
*jamer mi szted nem beszélgetünk?:D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jjaaaaajjjjj
*:D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*idióta :K
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hát értelmes dolgokról biztos :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*te ezt is tudod persze :D
*lehallgatsz nem xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jaaaj
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*fogyaték :K
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*szánalmas próbálkozás hogy te vmi érdemlegeset beszélsz azokkal
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mer ti kelcsivel politizáltok xD
*meg világbéke :K
*istenem lala csak szaros 17 éves vagy énemg szaros 19 fogdmáföl
*mit keménykedsz? :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mikor oylan hülye fasz szoktál lenni h hiehtetlen
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*úristen bazdmeg :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*vki megse mondaná h értelmes ember vagy
*úgy szoktad kint nyomni
*de azé minden szar
*yólvan nevethetsz már kínodba:)
*fújdkimagad
*mert ebbe már nicns vicces
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*na ezt azért kiírtam ha nembaj
*mert ez életed legszánalomra méltóbb beszólása volt
*amikor már nem tudsz mit mondani
*csak a "koroddal" keménykedsz
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*most mi lenyúlod a szövegemet? xD
*jah mindenkinek úgy jön le a szem üziddel xD
*h keménykedtem wele
*neked elég nagy gondook vanank amagyar tanulményaiddal sztem
*meg a szövegértéssel :)
*mert ha én ezt elolvasom
*vhogy nem az jön le ami neked a célod :D
*nah írjál ki bölcs idézeteket :D
*meg rapzenéket mint a janesz :D
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ja arról vagyok híres
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*arról jah xD
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jaja
*mert te aztán kurvára elmagyaráztad hogy mit akarsz
*kiírásod szerint
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és jól írtad figyelnünk kébne h kikkel spanolunk
*mert te mindenkivel ezt csinálod
*először rohács orrbaszájba
*váltott motort
*újjújj nem lesz jó
*ok akkor jó lesz az andris neki jó lesz sírni h mivan anagy nikivel
*meg a melindával stb
*aztán most vmiért az andris se jó majd most jön a kelcsi höhh (H)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nagy nikivel?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*de nemfogunk téged visszaédesgetni nehogy aszidd
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*meg kocsiból kocsiba rádiózzunk vagy miafaszom ez a kelcsis?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*váltasz teis levagy ejtve ennyi
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*ez valami vicc?
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*menny próbálj ki még pár embert
*a végén még a ricsikét is beleveszed xD
*hátha ő lesz az igazi (L)
*nemondd ha rohácsot nemszarod le kurvanagy ívben :D
*esetleg ha jön a nyár majd jó lesz
*de ez nem így működik ahogy letervezted
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*én nem tervezem sehogy
*a mának élek tesó akár milyen érdekes
*céljaim vannak, terveim nincsenek
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és csakazért is ha lesz motorom megcsinálom ezt az egészet... de ha nem akkor is xD csinálok olyan programokat ahola többie jólérzik magukat...
*te meg szíjjad majd akkor ki
*ha mi jól elleszünk temeg majd mész pályázni...
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*na arra kiváncsi leszek
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*része is lehetnél
*de hát nem erőszak
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*háh :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*te gecimenő vagy neked nincs szükséged ienre
*nyomjál pillanatragasztód amotorod ülésébe azt hajrá
*mert az aztán élet
*jee (H)
*jameg vegyél egy honda ktm speed supermotot ésakkor nemlesz gondod az életben
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*:D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és szóval szerintem erről nincs s tovább mit beszélni
*ha ezt akarod
*ez lesz
*fasz vagy
*fasz leszek
*ien eccerű a téma
*se több se kevesebb
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*mivel leszel fasz? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*anyáddal
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*majd szervezel kis progikat régiteszkóba? :D
*anyámmal? :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*nem anyádba fogom szervezni az első túrát
*sokfasszal ;)
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*na :D
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*teszkós energiaitallal
*tágítunk
*bár ha ekkora arc kifért rajta
*akkor sokat nemkell má
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*vedd észre hogy ez nevetséges próbálkozás
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*vedd észre h levagy szarva :)
*egyedül leszel
*faszarcú
*majd mész privizni
*wowba a haverjaiddal
*bocs
*barátaiddal
*összeomlasz ha neked nemlesz melindád
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*hát jó
*nem oltok vissza, inkább felteszem bigfacere
*hogy lássák, ki akarja itt az überfaszát a kecskeméti motorosoknak
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jah de vhogy teddfel azokat a részeket is
*ahol vki nem szeretné ezt az egészet
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*az összeset felteszem
*ne aggódj
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*mert ő ien zsúrpubi és nem lóg "kis arcokkal"
*és éénleszek az első aki belinkelem mindenhova
*h meglássák h ki az aki akar is vmit
*ki az aki csak a pofáját jártatja
*meg a régmúltra feszül
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*jó most nem kell itt a hiper befejező szöveg mert mondtam hogy kirakom
*előbb még anyáztál
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*és?:D majd szted az fog szemet szúrni? :D
*vagymi?:D
*a lényeg a beszélgetésben nem az
*úgy hha aztakarod kihopzni belőle emeld k pirossal
*mert a lényeg nem ez
         ΛΝΟΝΙΜ           üzenete:
*nem ér annyit
*na jó
*ennyi elég is volt bőven
*jóccakát
(8)(L) Andr!s & Szilv! (L)(8) (*) GHX-398 (*) üzenete:
*jobbat

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bigfacecrew.blog.hu/api/trackback/id/tr381788420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása